sobota, 14 kwietnia 2012

Rainbow project -Tydzień pomarańczowy

Długo myślałam co zrobić - no bo makijaż pomarańczowy? No nie... To się nie uda - nie widzi mi się i koniec. No ale skoro przystąpiłam do akcji - no to coś wymyślić trzeba...
Pogrzebałam w szafie i przejrzałam kilka blogów - voila.
Są cieniowane paznokcie - podoba mi się taki efekt, choć żółty lakier do cieniowania jest kiepski ( hehe powód do następnych zakupów :P)
Za to jakiś czas temu kupiony krawacik - nadawał się idealnie:)
Podoba mi się ta akcja bo można fajnie pokombinować :D







4 komentarze:

  1. Dzięki temu postowi znowu zdałam sobie sprawe jak mi Cie brakowało :*

    Uroczy krawacik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko aż mi oczy zawilgotniały - nie rób mi tego! :)
      kochana jesteś :*

      Usuń
    2. :D Okej nie zrobie, ale tylko dlatego, że już bloga nie możesz opuszczać :P

      :*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)