piątek, 27 kwietnia 2012

Rainbow Project - Tydzień zielony - green nail polish mode

Wspominałam już o Essencowym lakierze Color & Go - CHOOSE ME. Śliczny holo mieniący się niczym ogon baboryby - znaczy syreny. :)
Jednego mu nie mogę wybaczyć - schnie zdecydowanie gorzej niż jego bracia, no w zasadzie to więcej niż dwie godziny trzeba bardzo uważać żeby nie zrobić sobie kuku w paznokcia. W związku z tym fociłam drania jeszcze na mokro i ozdabiałam lakierem również z serii Color&Go o wdzięcznej nazwie MAKE IT GOLDEN. Półprzeźroczysty lakier zawierający złoty pyłek, brokat i piegi bez efektu tęczy w efekcie średnio mi pasuje do Choose me, i powinnam była dać srebrnego twinsa, no ale umówmy się że zielone syreny też mogą mieć złote łuski hehe... A no i wiem - mieni się na zielono - niebiesko, więc oszukany trochę ten zielony ale powiedzcie, że widzicie że JEST zielony :D










Niniejszy mani sporządzono z okazji Rainbow Project - w tygodniu zielonym







3 komentarze:

  1. A wiesz... mi się to połączenie bardzo podoba, choć sam Choose Me mi nie przypadł do gustu to tutaj świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powiem Ci że chyba też się z nim jednak nie polubię... schnie powoli i dobrze wygląda tylko w pełnym słońcu, może jak pojadę nad morze to się przyda :)

      Usuń
  2. Ale przeciez choose me to nijak nie jest holo.
    No mieni sie ladnie, wiem bo go mam, ale nie wszystko co sie mieni jest holo :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)