środa, 25 kwietnia 2012

Sleekomania Original




To już drugi mój makijaż z serii Sleekomanii - prościutki, zaledwie trójkolorowy, ale z charakterem. Rzadko maluję oko na fioletowo, mój mąż się wtedy zawsze śmieje że mam nie wychodzić w tym na ulicę bo on nie chce być posądzony o to że mnie bije ;)
Nie zna się :P
W sumie to lubię fiolety. Może teraz i nie pora na nie i w ogóle fioletowy makijaż kojarzy się raczej tandetnie, to akurat fiolet z paletki original jest pełen uroku. Może dlatego, że nie jest matowy i podbity mieniącym się na złoto różowym cieniem zyskuje na szlachetności...
Co myślicie?







5 komentarzy:

  1. fiolety boskie:)
    sama przymiezam sie do zakupu tej paletki:) kusisz mnie jeszcze bardziej takimi fotkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie ma na co czekać - to w sumie moja ulubiona paletka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myśle że jest ślicznie, choć sama się do końca z tą paletką nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! ;) Tej paletki (jeszcze) nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)