czwartek, 26 kwietnia 2012

Napad i skucha na allegro - nie polecam!


No dobra, dooobraaa! Mały napadzik. Tyci. Zupełnie malutki. Na szafę Essence. A ponad 6 dych pękło. No totalny drenaż kieszeni to Essence... Ok jeszcze pędzelek z Catrice do linera, bo zgubiłam i lusterko noname, bo znudziło mi się po tylu latach ślepienie się do lusterek o wymiarach 5x5. Serio - nie miałam do tej pory porządnego lusterka, kobieta po 30tce - czujecie? :D
Ześwirowałam za to na punkcie lakierów z essence. No nie tych zwykłych, tylko tych wybajerzonych ze wszelkimi świecidełkami, są takie cute! :D
Nie noo... Ofkors GLISTEN UP nie uświadczy się nigdzie, ale za to przytuliłam przeuroczy SPACE QUEEN - różowy przeźroczysty, w zasadzie cielisty przeźroczysty z holo drobinkami w ilości mega hurtowej, i mniej uroczy, choć też fajniutki CHOOSE ME! Po pierwszym występie Bajki w X-factor musiałam go mieć jak zobaczyłam nazwę :D A na dodatek pięknie się mieni niczym ogon syreny. Znaczy kolor ogona baboryby, nie kolor rury wydechowej z reliktu PRL :P


Eyeliner żelowy Essence - nie ma się co rozwodzić każda go zna, ale powiem tak Catrice lepszy. Nie potrafię powiedzieć dokładnie o co kaman, ale wolę C.
Zestaw do stylizacji brwi, jaki jest każdy widzi, pędzelek jednak jest do kitu, raaany - tego się nie da w ręku utrzymać, muszę wykombinować jakiś inszy, bo ten to chyba tylko nadaje się do... Nie no nawet tam się nie nadaje. Serio.

A przy okazji, czekam też na 3 paczki. Z allegro ofkors, jak dojdą to się pochwalę.
Znaczy dwie dojdą na pewno bo już dostałam info od sprzedawców że poszły do mnie, natomiast o jedną - którą kupiłam inspirując się pazurowo-zdobniczym postem Kleopatre zaczynam się nieźle martwić, bo to już 2 tygodnie do mnie idzie, zero kontaktu ze sprzedającym a negatywów na jego karcie pojawia się coraz więcej.
Mówię o sprzedawcy gosia_nail_art - tanio i wydaje się atrakcyjnie, a tu taka skucha, że no nie wiem co będzie...
A Wy w ogóle jakie macie doświadczenia na allegro? Kogo polecacie, a kogo nie? A może znacie jakichś fajnych makijażowo-pazurowych sprzedawców którzy mają prawdziwe cudeńka? Pochwalcie się trochę :)

9 komentarzy:

  1. ja wole eyelinery z Essence :) na poczatku tez mi się nie spodobaly ale po jakims czasie sie do nicgh przekonalam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to może i ja się przekonam, bo na razie jakoś łatwiej się catricowym operuje...

      Usuń
  2. O kurde ale lipa z tą paczką! Jak chodzi o allegro to trafiałam na naprawdę super sprzedawców, ze świetnym kontaktem, szybka wysyłką ale zdarzyło mi sie też czekać na przesyłkę w nieskończoność, kupić podróbę albo przeterminowane kosmetyki albo koszty wysyłki dopiero po zakupie okazywały się szalenie zawyżone:/ Także najlepiej patrzeć na komentarze i oceny ale i to nie daje w końcu stuprocentowej pewności:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak się wkurzyłam że zamówiłam drugą chyba tam gdzie Ty bo patrzę że podobne ingrediencje ;) user Dominika-na czy jakoś tak, od razu zapłaciłam i 10 minut później mail że już spakowane i jutro wyślą - i to rozumiem! A... różnica jest taka że będę mieć 150 woreczków za 10 zł a z tamtymi się najwyżej będę awanturować... ale wciąż mam nadzieję że dojdzie...
      I patrzę na komentarze, mieli jeden jak kupowałam, potem się sypnęły lawinowo...

      Usuń
  3. Ja wole ten z E. ;) Co do allegro to jeszcze nigdy źle nie trafiłam, ale często jak za pierwszym razem u kogoś zamawiam to wybieram za pobraniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haaaa nooo - tylko pobranie kurde drogo wychodzi...
      i wielu sprzedających nie wysyła za pobraniem, a jak już to mają takie ceny że niech ich szlag - wychodzi często drożej niż towar :/

      Usuń
    2. No jak wymyślą sobie faktycznie dziwną cene to rezygnuje, ale jest na szczęście wielu, którzy mają za całkiem normalną stawke albo za kuriera też jakoś drogo nie wychodzi

      Usuń
  4. polecam dobra rade... tak nazywa się sklep polecam wpisać w Google i zajrzeć maja również konto na allegro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)