piątek, 20 kwietnia 2012

30 DMUC - 6

Zapomniałam wczoraj, więc nadrabiam, stąd dziś dwa zwierzenia :)

6. Lubisz (nosić) sztuczne rzęsy? Jeżeli tak, to kępki czy na pasku?


Generalnie sztuczne rzęsy uwielbiam. Oglądać, macać, mieć. Dziwne bo nie umiem ich nosić. I chyba przyklejać. Dziwnie się czuję, jakbym miała na oku coś czego nie powinno tam być. Przeszkadzają powiece jest ciężko, ciągle bym sprawdzała i poprawiała, czy wszystko w porządku i ciągle bym się bała, że mi zaraz gdzieś tam odpadną i będzie cyrk jak się na spotkaniu okaże że mi z oka coś wisi.
Więc nie noszę, ale bardzo bym chciała...

1 komentarz:

  1. Mnie niektóre wręcz zachwycają, jakieś kolorowe, albo z piórkami. Sama jednak też nie nosze bo nawet nie mam gdzie specjalnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)