poniedziałek, 16 maja 2011

Marki mało znane - JAFRA


Moja przygoda z ta firmą zaczęła się wiele lat temu, chyba jeszcze przed tym jak po raz pierwszy wyszłam za mąż, czyli pewnie to będzie jakieś 13 lat temu.
Kosmetyki te od razu mi się bardzo spodobały, choć przyznam były naprawdę jak na tamte czasy i kieszeń młodej dziewczyny drogie.....

Dokładnie nie pamiętam, ale kremy na dzień i na noc kosztowały około 80 zł za sztukę, tonik i mleczko po około 50 zł, Royall Jelly i Kwasy owocowe po około 120 złotych. Ale kochane, cóż to były za kosmetyki! Po ich stosowaniu twarz zarówno moja jak i mojej mamy zyskała dosłownie na wszystkim. Śmiałyśmy się, że mamy Million Dollar Faces - i tak rzeczywiście było. Pory całkowicie niewidoczne, twarz zawsze jasna, gładka, bez zaskórników, nie pojawiały się niespodzianki - po prostu bez najmniejszej skazy. Niestety po kilku latach firma wycofała się z Polski, a wielka szkoda, po prostu nie rozumieli tego jak w Polsce promuje się markę, i ich strategia - że dobre nie potrzebuje reklamy, u nas się niestety nie sprawdziła.
Ale wracając do meritum - kosmetyki te można nabyć w Niemczech, Czechach, na Węgrzech w USA i w innych krajach, jedynie u konsultantek, ale znalazłam informację, że wracają również do PL, tyle że na stronie jest jedynie telefon komórkowy który nie odpowiada, przynajmniej na razie..
Jafra ma również w swojej ofercie kosmetyki kolorowe - które owszem są dobre jakościowo, ale nie jakieś wyjątkowe, zwłaszcza jeśli chodzi o kolorystykę. 
Pooglądać i poczytać o kosmetykach można na stronie Jafra.com - a jeśli gdzieś kiedyś Wam się uda zobaczyć, że te kosmetyki są dostępne, można je kupić, to nie wahajcie się i spróbujcie przynajmniej - myślę, że warto, bo kosmetyki są naturalne, pięknie pachną i wyglądają, a przede wszystkim dobrze robią skórze. Ja ze swojej strony mam nadzieję, że uda mi się nawiązać kontakt z polskim przedstawicielem, i wrócę wtedy do ich serii pielęgnacyjnych, bo nigdy później nie znalazłam niczego co by dorównywało tym produktom.


11 komentarzy:

  1. O ciekawe :) Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  2. porozglądałam się na FB, i zdaje się, że najbardziej popularne są w Italii ;)
    http://www.facebook.com/pages/Jafra-Cosmetics-Italia/340848036508?sk=wall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Jesteśmy dostępni na Polskim rynku. Nasz fanpage na Facebook https://www.facebook.com/Pi%C4%99kna-jak-Jafra-775469845981483/

      Usuń
  3. Cześć! Chciałabym bardzo serdecznie zaprosić Cię do wzięcia udziału w giveaway'u organizowanym na moim blogu! Ciekawe nagrody czekają ;*

    www.tuupak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pierwsze spotkanie z kosmetykami Jafra(tak podobnie jak u Ciebie) to kilkanaście lat wstecz i potem niestety długa przerwa , ale już od około dwóch lat używam produktów Jafry...no i zostałam dystrybutorem tychże kosmetyków. Jeśli nadal poszukujesz..., to zapraszam. Krynia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam..
    Kosmetyki Jafra dostępne już w Polsce. .Kosmetyki ściągane z Italii. .cena katalogowa. .Te które miały styczność wiedzą co potrafi Jafra..tym kobietom które nie próbowały powiem tylko ze to rewolucja dla skóry
    .Zamówienia można składać na fb Jafra.Poland.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam..
    Kosmetyki Jafra dostępne już w Polsce. .Kosmetyki ściągane z Italii. .cena katalogowa. .Te które miały styczność wiedzą co potrafi Jafra..tym kobietom które nie próbowały powiem tylko ze to rewolucja dla skóry
    .Zamówienia można składać na fb Jafra.Poland.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki Jafra dostępne są w Polsce na stronie :
    http://www.jafracosmetics.pl/
    Zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witajcie. Marka rzeczywiście powróciła na rynek Polski. Zapraszam do odwiedzenia fanpage Piękna jak Jafra. https://www.facebook.com/Pi%C4%99kna-jak-Jafra-775469845981483/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry.
    Wróciliśmy!!! Zapraszam na stronę:
    https://www.jafracosmetics.pl/firma/o-nas/?partner=03010000

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry.
    Wróciliśmy!!! Zapraszam na stronę:
    https://www.jafracosmetics.pl/firma/o-nas/?partner=03010000

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)