piątek, 27 kwietnia 2012

Paczuszki - mnóstwo dobroci :) dużo zdjęć!

Zaszalałam na allegro jak ostatnio wspominałam i doszły już do mnie dwie paczki zamówione w środę - ozdoby sprzed dwóch tygodni oczywiście nadal nie doszły...

Ale dzisiaj doszły dwie na które czekałam  jak na szpilkach  zamówione w środę po południu. :)

Pierwsza paczka to paczka ze sklepu Allepaznokcie, zawierająca 30 lakierów, dwie oliwki (po 5 ml kokosowa i wiśniowa), sondę do kropek i nakładania dekoracji, naklejki do frencha (nie umiem rysować jeszcze takich równych linii), białe pędzelki do paznokci, malutkie nożyczki ozdóbki, kruszone muszle, pięć gratisowych słoiczków z ozdobami, klej do tipsów (na coś muszę przyklejać ozdoby ;) )








I paczuszka od drugiego sprzedawcy, od którego kupiłam 24 pigmenty, drugi - większy zestaw pędzli do malowania paznokci (ten ciemny) i jeden - już przetestowany, świetnej jakości podwójny pędzelek do cieni.
 Pigmenty to nie MAC ani nic w tym rodzaju, ale są całkiem niezłe pod warunkiem aplikacji na mokro, bądź też na bazę...  Podobają mi się, tylko jednak bez bazy ani rusz, ciągłe mycie pędzelka w wodzie z szamponem po każdym użyciu jest nieco upierdliwe. Baza -  jakoś nigdy żadnej nie używałam, więc czeka mnie zakup jak widać...
Ale nie ma tego złego - kolory są piękne prawda? :)






Jeszcze zdjęcia kasetek z lampą i swatche:










19 komentarzy:

  1. za pigmentami sie zaślinię, piekne są:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, na słoczach to nie to samo co na oczach właśnie stworzyłam papuzi makijaż, zaraz wrzucę na facebooka :)))
    Zakochana jestem w tych pigmentach, a tylko 2 zł za sztukę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nazywa sie sprzedawca od pigmentów? :)

      Usuń
    2. ABCKOBIETY - mają osobno i w zestawach dobieranych gratis z kasetką :)

      Usuń
    3. Dziekuje! :) Ide zamawiac :P

      Usuń
    4. daj znać co wzięłaś :)

      Usuń
  3. super paczuszki :)
    lakiery stamtąd też miałam, ale bardzo szybko zgęstniały i w ogóle jakościowo nie bardzo... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no ja się właśnie pomyziałam i nie jest źle, zobaczymy jak z trwałością :)

      Usuń
  4. oo proszę, pigmenty mają świetną pigmentację:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są naprawdę super - nic się nie rolują i są piękne :D

      Usuń
  5. dzięki, może w długi weekend dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj dużo tych dobroci:D Pędzelki wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne są to prawda :) te białe były droższe od tych czarnych a chyba jednak bardziej się z tymi czarnymi polubię, choć białe dobre do długich linii :)

      Usuń
  7. bardzo ladne pigmenty u kogo kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś ;) Te pigmenty! czysta rozkosz dla zmysłu wzroku ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. no pigmenty wygladaja obiecujaco, ja zakupilam 3 te lakiery bo podobaly mi sie kolorki, no ale jakos tak rewelacji nie ma

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)