poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Rainbow project- tydzień pierwszy - RED



Na blogu u Panny Dominiki klik powstała ta ciekawa, przewidziana na 7 tygodni zabawa w kolory.
Obecny tydzień to kolor czerwony - długo myślałam co tu zrobić bo w końcu całkiem czerwony makijaż... No dajcie spokój, człowiek wyglądałby chyba jak zombie ;)
Dlatego też postanowiłam owszem podziałać z czerwonym w make-upie na oczach (no bo o czerwonej szmince było dopiero co), ale bardziej postawiłam na dodatki czerwone róże (to element niezaplanowany, dzisiaj moja i TŻ-a siódma rocznica - i godzinę temu dostałam je w prezencie :) ), pazury (a to przypadek, bo akurat miałam pomalowane na czerwono) i kolczyki. Jest też czarna róża we włosach, a całość wyszła niechcący trochę hiszpańsko, co akurat mi się podoba, bo uwielbiać patrzeć i słuchać flamenco :)

Zadanie chyba wykonane? :)








2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)