poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Bali, Dominikana i inne Bora-Bora

No niestety nie wybieram się (jeszcze) w żadne z tych pięknych miejsc choć żałuję. Ale pogoda taka okropna, że trzeba ją trochę oszukać i nie dać się jesiennej (wtf?) aurze za oknem.
No to makijaż. Taki plażowy, jasny, w kolorze południowych mórz.
Zdjęcia oczywiście za nic wyjść nie chciały, więc fragmenty facjaty tylko okazuję, choć w lampie to i kolory trochę nie teges, i w ogóle spać mi się chce!




Do makijażu użyłam:
cienie:
Star Dust nr 1 - My Secret
Perl Touch nr 110 - My Secret
Srebrny pigment z MAC-a
Ciemna zieleń z paletki ACID Sleek
pozostałe:
Eyeliner czarny w żelu Catrice
Tusz do rzęs WOW Bell

6 komentarzy:

  1. Jak mnie tak pomalujesz to Cie zabiore na Dominikane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo mi sie wydaje albo mój koment jest w spamie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... był w spamie - nie wiem jakim cudem... w każdym razie słonko - umaluję Cię nawet 50 razy za tą Dominikanę :D

      Usuń
    2. no ostatnio coś często lecą komentarze do spamu, sama niemal codziennie jakiś tam znajduje :/
      30 razy mówisz? okej ;D

      Usuń
  3. nie czydzieści ino pindziesiont! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kusisz :D Jak tak dalej pójdzie to może Cie jeszcze na Bora Bora zabiore :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)