poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Kwietniowe zakupy

Troszkę tego w kwietniu było pokazuję tylko kosmetyczne, bo nie wiem czy kogoś butowe, ciuchowe i biżuteryjne zainteresują..
Jeśli czegoś jesteście szczególnie ciekawe to dajcie znać, napiszę więcej o tym produkcie.


Lakiery - Dwa pierwsze to Miss Sporty jakością nie powalają, zwłaszcza pękacz - kolor w buteleczce ma śliczny, ale poza tym jest bardzo średni. Dwa lakiery z Avonu, fajne są, szybko schną i kupiłam je w promocji bodajże za 19,90 za dwie sztuki. No i promocyjne dwa Essence z wyprzedaży z Natury za mniej niż 5 zł każdy.


Avon - peeling do stóp. Fajny ma chyba tyko zapach - drobinki są i to dość grube ale raczej głaszcze stopy niż je ściera.... Też promocyjnie kupiony za ok  5 zł. No i moja ulubiona ostatni seria - Planet Spa Rice & Sake, kocham za zapach. Żel pod prysznic ma fajne drobinki peelingujące może nie jakieś super zdzieraki ale do codziennego używania jest ok. No i balsam z tej samej serii - dozownik jest ekstra. Plus zawiera srebrne drobinki, malutkie ale jednak widoczne.


Avon cd. Mgiełka do ciała o zapachu miodu. Fajnie pachnie, słodko. Taki zapach na dni kiedy jestem w domu i poza siedzeniem pod kocem i czytaniem książki nic więcej mi się nie chce. Szampon i odżywka Advance Techniques. Szampon chroniący kolor a odżywka dodająca blasku. Zielona buteleczka to lakier do włosów o zapachu limonki i werbeny. Niezły, nie obciąża włosów, ale też nie utrwala jakoś super mocno. Przyjemny po prostu. I maska do włosów rumiankowo - aloesowa. Jeszcze nie wypróbowana.


Korektory w kompakcie. Na pewno nie kryją super. Dobre są chyba tylko do tego, żeby zadziałać w miejscach które potrzebują ożywienia koloru, kiedy twarz wymaga szybkiego pozbawienia zmęczonego wyglądu. Taki ja wiem... Rozświetlacz na lekko przebarwione zmęczone miejsca na twarzy.


O... uwielbiam kosmetyki o zapachu ogórków. Świeżość to to, co bardzo cenię. A że dawno nie używałam Dove no to kupiłam.


Rossmann. Szampon do włosów Isana. Z olejkiem arganowym - to mnie skusiło. Dopiero raz użyłam, zobaczymy jak będzie działać. No i odżywka Isana w sprayu. Dwufazowa, bez spłukiwania, także z olejkiem arganowym. Włosy po niej są fajne w dotyku i błyszczą.  No i olejek Alterra granat i avocado. Olejuję i twarz i włosy. Jako demakijaż rewelka - na efekty olejowania włosów jeszcze za wcześnie.


No tak - kolorówki bardzo mało kupiłam, ale to dlatego że musiałam pozużywać to co miałam. Podkład Rimmela Wake Me Up - dla mnie bardzo dobry, ale ja nie mam szczególnych problemów z twarzą (marzę o doprowadzeniu jej do takiego stanu żeby nie musieć używać podkładów, i być może na lato mi się to uda.)
I róż Wibo z jedwabiem i witaminą E - zimny kolor o numerze 1 nadanym przez producenta. Ciekawy i dosyć trwały ale można nim sobie łatwo zrobić krzywdę. Aha i aplikator jak zawsze do bani.


Ten zestaw dostałam podczas promocji tanecznego spektaklu "Lady Fosse" Oj tam Maserak, Bosak, Herbuś i inne takie gwiazdki - jednym słowem fajne taneczne show, ale nie spektakl wysokich lotów. No ale sponsor się postawił i zestaw otrzymałam. Cóż... Odkąd ostatni raz używałam wersji czekoladowej masła i peelingu, to albo się seria zepsuła albo czekoladowe odpowiedniki są lepsze.
Co do kremów na dzień i na noc - zawierają algi i opuncję, plus krem na dzień SPF 10 - tragicznie mało, więc bez dodatkowego filtra ani rusz  - tragedii nie ma ale też nie ma szału. Trochę nawilżają, na lato mogą być bo są lekkie i naprawdę ładnie pachną.

11 komentarzy:

  1. Jakie obszerne zakupy!
    Serię Planet Spa również uwielbiam, zaś do serii Naturals nieźle się zraziłam.
    Interesuje mnie recenzja podkładu Rimmel, a różyk ma bardzo ładny kolor.
    Peeling i Masło z Perfecty wręcz wołają do mnie 'mamo'.
    Żel z Dove pięknie pachnie i świeżo, idealny jak dla mnie na lato.
    Olejek z Alterry również stoi w mojej łazience i używam go do włosów i ciała, jakoś na twarz mam stracha go nałożyć, bo mam bardzo zasyfioną buźkę i obawiam się, że nie będę umiała tego zrobić, albo że wyrządzi mi jeszcze większą krzywdę. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planet Spa est super to prawda :D Lubię naturals bo maja piękne zapachy to znaczy kremy maseczki sobie zawsze daruję, ale żele, balsamy, mgiełki kocham - za zapach właśnie :)

      A perfecta jak pisałam chyba zrobiła się gorsza, albo seria marcepanowa jest gorsza od innych...

      Ten olejek za to ma dużo oleju rycynowego i powiem Ci że nawet wysusza, spróbuj chociaż przez kilka dni, ja mam skórę mieszaną i działa fajnie :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o Naturals to mgiełki, balsamy itd to pewnie, ale szampony tak mnie do siebie zraziły szczególne limonka i passiflora, bo mandarynkę z kiwi uwielbiam. :)
      W weekend się skuszę i wypróbuję ten olej na twarz, najwyżej będę chodzić zawinięta jak muzułmanki, nie ubliżając nikomu. :D

      Usuń
  2. wow spore zakupy, nie które bardzo mi się podobają kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szampon Advance Techniques jest genialny :)
    a z podkładu Rimmel jestem nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore zakupy. lubię z tej serii Dove dezodorant w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ze sprayami ostrożnie ze względu na środowisko ;) no i szczypią mnie trochę...

      Usuń
  5. Niesamowicie mnie kusi ten podkład, tylko tego najjaśniejszego koloru sie boje

    OdpowiedzUsuń
  6. A może marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)