czwartek, 21 kwietnia 2011

Recenzja: Synesis - żel Stymulacja i elastyczność (pod i na oczy)





Jakiś czas temu wygrałam w jakimś konkursie zestaw kosmetyków z firmy Synesis. W sumie tak leżały, jak to zwykle bywa, aż w końcu stwierdziłam, że chyba muszę zacząć używać jakiegoś kremu pod oczy,  bo praca przy kompie wyraźnie skórze nie służy.
Nie wiedziałam co to za firma, ale że akurat nie mogłam kupić niczego innego, stwierdziłam - iż raz kozie śmierć, zobaczymy co to jest...
I o dziwo jestem naprawdę zaskoczona!
Coś wspaniałego - po nałożeniu wygładza skórę od razu, niedoskonałości natychmiast się wyrównują, skóra jest gładziutka.
Żel nie ma zapachu, ma leciusieńko tłustą konsystencję, zapewne spowodowane jest to olejkiem ryżowym, a zaraz po rozsmarowaniu zachowuje się jak baza pod makijaż. No zaskoczyło mnie to naprawdę.
Dopiero po wypróbowaniu spojrzałam na cenę - krem rzeczywiście nie jest najtańszy, i pewnie nie znając firmy bym go nie kupiła, ale tak - zostaję jego wierną fanką.


Oto co o produkcie pisze producent:


Szukasz delikatnego, lecz działającego produktu do pielęgnacji skóry wokół oczu? Atłasowy żel pod oczy z pewnością spełni Twoje oczekiwania

      Żel działa przeciwzmarszkowawo i zawiera dwa rodzaje peptydów aktywnych na różnych poziomach komórkowych. Stymulują one syntezę kolagenu oraz blokują skurcz mięśni. Żel doskonale wyrównuje zarówno widoczne zmarszczki mimiczne jak i te głębsze. Ponadto w jego recepturze znajduje się olej ryżowy, który dostarcza delikatnej skórze pod oczami niezbędnych nasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), w tym kwas linolowy oraz silne antyutleniacze, takie jak witamina E oraz gamma - oryzanol chronią przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Olej ryżowy stanowi naturalną ochronę przed promieniami UV. 
      Żel ma działanie natychmiastowe – dzięki specjalnemu składnikowi wypełniającemu wyrównuje wszelkie niedoskonałości skóry. Poza tym, przy regularnym stosowaniu żel spłyca również głębsze zmarszczki. Dla długotrwałych efektów zaleca się aplikacji przez 2-3 miesiące. 

Pojemność: 15 ml/ cena 77 zł.


Pudełko no niestety - wyrzuciłam zanim spojrzałam na skład... A w necie nie mogę nic znaleźć.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)