sobota, 9 kwietnia 2011

I po targach...

Szczerze mówiąc jestem bardzo zawiedziona - prawie nic ciekawego tam nie znalazłam, no może z wyjątkiem spożywczych produktów ekologicznych, ale nie tym się zajmujemy na naszych blogach, więc chyba nawet nie warto o nich wspominać...
Jedyną rzeczą godną uwagi były kosmetyki mineralne firmy EVERYDAY MINERALS - nabyłam dwie próbki zaledwie...


Zakupiłam podkład kryjący w odcieniu LIGHT NEUTRAL o gramaturze 1 gram
oraz róż COME WHAT MAY również w gramaturze 1 gram.

Podkład jak podkład mineralny, sprawdzę co to za cudo jak go użyję, bo wcześniej z takimi kosmetykami nie miałam do czynienia, natomiast róż - ładny zimny delikatny różowy kolor z rozświetlającymi drobinkami. Zobaczymy za jakiś czas czy produkty są coś warte. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)