piątek, 4 maja 2012

Ponad 120 torebeczek z ozdobami na pazurki :)

No w końcu je mam. Co prawda pierwsza zamówiona paczka nadal nie doszła, i po niedzieli robię aferę w związku z tym, ale druga skutecznie mnie pocieszyła.
Same zobaczcie jakie cudeńka - siedzę i wciąż na nowo oglądam i oczy mi się błyszczą jak rasowej sroce :D No i za niecałe 10 zł plus przesyłka zabawy mam na pewno na kilka długich miesięcy, kombinować mogę ile dusza zapragnie.
Ok. To po kolei:



Folie - fajnie wyglądają ślicznie się mienią, muszę znaleźć w necie jakiś fajny pomysł na to jak je się stosuje.


Małe kwadraciki - szkoda że tylko dwa kolory - ale są urocze, już kilka pomysłów na nie mam.


Kruszywa, muszle, piaski i osławione moro (to niebieskie). Moro jest bardzo kruche i dotarło do mnie w postaci pyłku starczy na kilka paznokci zaledwie a wiem... Może 3-4... Szkoda bo bardzo na nie liczyłam...


Trawki - cudne mają kolory ::D Wiem że upiornie się je zmywa, ale są urocze!


Kwadraciki z dziurką - no takie cekiny... Niby fajne ale ta dziurka jakoś mnie nie przekonuje... Najwyżej będą leżeć.


Piegi - dużo i kolorowe - śliczne są, co do nich nie mam żadnych zastrzeżeń :)


Kółka z dziurką - jak wyżej ładne są, ale znowu - dziurka hmmm...


Cyrkoni masa - malusieńkie błyszczące i w różnych kształtach, kwiatki, yin-yang kółka, księżyce gwiazdki, romby, kwadraciki, trójkąty - raj! Szkoda tylko że tyle różowych...


Plastry miodu - śliczne zwłaszcza te przeźroczyste holo - no cudo!


Większe piegi - nie za dużo, ale kolory ok - będzie fajna zabawa.


A tu się zaplątały czarne cyrkonie i przeźroczysty bulion. Mało go i wcale go prawie nie widać, no ale bulion jest tak? ;)


Brokaty! :D Holo, kameleony i zwykłe cuda!


Materiały do wklejania i odbijania, siateczki są super.


Zbliżenie na siateczki


Liście do wklejania i odbijania - śliczne są.


Piórka - no jakoś nie wyobrażam sobie na paznokciach ale jako ozdoba do złapania w garść i prezentacji mani są fajne :)

Co myślicie o takich zestawach? Jak ktoś lubi takie zabawy w pierdółki to pewnie mu się przyda, myślę, że cena nie wielka a przy odrobinie wprawy da się wyczarować coś fajnego. :)

8 komentarzy:

  1. W moim blogrollu ten post normalnie się wyświetla:)

    Zestaw ozdób świetny, przezroczysty bulion faajny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to widocznie nudne posty mam, skoro się w blogrollach wyświetlam a nikt nie pisze hihi :D

      Usuń
  2. świetne ozdoby!
    można wiedzieć gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne! :)
      allegro user Dominikana-2 :)

      Usuń
  3. Super zakupy,mi tez ostatnio nie doszła paczka z ozdobami z allegro,taka zła jestem grr!może u tego samego oszusta kupiłyśmy,miał w nicku gosia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie gosia_nail_art - nie będę się patyczkować i głośno o oszuście będę pisać, widziałaś ile ma ostatnio negatywów?

      Usuń
    2. No to ten sam "osobnik" ,pierwszy raz mi się to zdarzyło na allegro,paczki nie ma 3 tydzień i zero kontaktu :( normalnie brak słów na takich ludzi!

      Usuń
    3. Właśnie sprawdzałam - zablokowane konto, aukcji brak, negatywów przybywa ale mojego jeszcze tam nie ma - założyłam spór, mam dosyć czekania

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)