środa, 23 maja 2012

Mega promocja na filtr Babydream

Z reguły nie kopiuję informacji od innych koleżanek blogerek - ale w tym wypadku stwierdziłam że warto żeby dowiedziała się o promocji szersza rzesza dziewczyn. Informację znalazłam na blogu Em

Otóż w tej chwili do 30 maja trwa promocja w Rossmannie w której można kupić filtr Babydream 50+
Oto ulotka:


Ja jutro lecę po dwie tubki, dla siebie i dla młodej - okazja jest moim zdaniem naprawdę niezła.

Em całkiem fajnie opisała właściwości kremu także po informację zapraszam do niej.

1 komentarz:

  1. poleciałam kupić - i zonk! promocja skończyła się ponoć 20 maja - kod nie działa pocałuj się babo w nos - trochę mnie to zdenerwowało nie powiem... :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)