niedziela, 8 maja 2011

Słodki gadżecik od Lancome

Przypomniałam sobie, że kiedyś dostałam w paczce od teściowej kilka fajnych gadżecików - między innymi małe słodkie cudeńko od Lancome.
Jest to etui na szminkę, z lusterkiem i logiem Lancome. Nie mam pojęcia na ile jest oryginalne, ale wykonane jest przepięknie - haftowane maleńkimi koralikami, w środku wyłożone satyną.





I tak sobie pomyślałam, że skoro już je odgrzebałam, to należałoby kupić sobie jakąś pomadkę, bo moje błyszczyki na pewno się do tego cudeńka nie zmieszczą... ;)

4 komentarze:

  1. Jeśli ma na satynie w środku napis Lancome to powinien być oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cholera, dajcie mi taka tesciowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. @Lady - tak pogrzebałam w necie i znalazłam, no chyba musi być oryginał ;) http://ny-image3.etsy.com/il_570xN.231988655.jpg

    @Agata, taki skarb to jeden na milion ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile dobrze sobie przypominam dostałam to od niej jakieś 2 miesiące po tym jak mi podarowała puder też Lancome... Przypuszczam, że kupiła razem tylko prezenty dozowała :P
    Tylko nie wiem gdzie go wsadziłam, muszę poszukać, hmm...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)