piątek, 6 maja 2011

Sleek ACID - uwielbiam!




Oświadczam uroczyście, że miałam dobre co do tej paletki przeczucia, i zamówiwszy ją nie zrobiłam błędu. Wręcz przeciwnie. Jestem nią zachwycona do granic możliwości!
Te kolory, to nasycenie - bajka!
Sama sobie się w nich podobam, no nieskromnie powiem, że siedzę przed lusterkiem i się napatrzeć nie mogę.... :D Zapraszam - dalej więcej zdjęć i opis użytych kosmetyków... :)



A to mój dzisiejszy look:
Do makijażu użyłam:
-Paletka cieni Acid
- wypiekany srebrzysty cień my Secret double effect nr 402
-Kredka do oczu Sensique Exotic Flower nr 135
-Tusz do rzęs Essence Multi Action różowy
-Podkład Maybelline Super stay 24 h nr 10 Ivory
-Puder brązująco-rozświetlający Essence pasiak dla blondynek Sunset Club

Podkładu także używałam pierwszy raz i... żadnego pudru, żadnego korektora - jeszcze parę dni testów potrzebne, ale jest to pretendent do mojego KWC!




O samej paletce:
Oczywiście jak pozostałe paletki Sleek - to niepowtarzalnie dobrany zestaw kolorów. Cienie są cudownie napigmentowane, nie osypują się, długo się utrzymują. Jeszcze nie wiem jak z wydajnością, ale sprawdzimy i damy znać. :)
Swatchować nie będę, bo nie dawno zrobiła to GreatDee na swoim blogu tutaj
Ja ze swojej strony daję paletce ocenę 5 - to jest to czego mi było potrzeba do szczęścia! :)

8 komentarzy:

  1. Superasnie wyszly Ci te oczy!!! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh my its gorgeous!! you look so nice !! love your blog ) new follower her, i'd love if you follow back :)
    xoxox
    http://cosmopearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow! Pięknie :)
    Też kocham Sleeka i paletka acid właśnie do mnie idzie pocztą, już nie mogę się doczekać kiedy i ja nią coś zmaluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam tą paletkę. Zajrzyj do mnie - może Cię coś zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehehe, :P Na pewno daje wiele możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urbi - dzięki ogromne! :)
    Peach - Thanks a lot, my pleasure :)
    Innooka - jak dojdzie (moja szła z Rzeszowa w okolice Wawy niecałą dobę , to napisz jak Ci się podoba :)
    Kasia - znam Twoje makijaże na pamięć, zaglądam często :)
    Dee - no ba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudwnie Ci wyszło :) kusi ta paletka, ale wątpie bym z niej chociaż połowę kolorów używała, jednak fiolet i róż w niej są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A 2 niebieskości, srebro, biel, czerń i ciemna zieleń? z różem i fioletem to już ponad połowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)