piątek, 29 października 2010

Dla kobitek z dużym biustem...

Polecam sklep LiParie w Złotych tarasach... Babki na miejscu profesjonalnie zajmą się naszym ciałem, a przede wszystkim jego górną częścią - biustem.
Wydaje się, że biustonosze to tylko biust...
A to nie prawda, bo to także talia, ramiona i ich dolna część, kręgosłup, a nawet same plecy.
Od dobrze dobranego biustonosza zależy wygląd sylwetki i jej zdrowie! Nieprawdopodobne prawda?
Wybierzcie się na profesjonalny brafitting - same odczujecie różnicę.
I będziecie bardzo zdziwione tym, jaki naprawdę macie rozmiar.
Ja do tej pory kupowałam 95 D
A tu bzdura.
Bo mam 90 GG - zaskoczenie ogromne, ale nowa jakość mnie - była warta każdych pieniędzy.

Elomi Caitlyn - 269 pln

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)