czwartek, 23 sierpnia 2012

balea bodymousse himbeere

Dawno mnie nie było - ale to wszystko spowodowane urlopem i innymi życiowymi zawirowaniami z których jeszcze się nie wykaraskałam do końca, ale być może już widać światełko w tunelu...
No a w związku z urlopem - wpadłam do czeskiej wersji drogerii DM - i między innymi nabyłam właśnie ten mus do ciała:


Mus? Eeeee... Konsystencja rzadkiego jogurtu raczej - ale nie ma się co zrażać, bo pachnie po prostu jak malinowo - waniliowe marzenie. Szczerze mówiąc pachnie nawet lepiej niż żel pod prysznic Oryginal Source malinowo waniliowy - a długi czas myślałam, że nic go nie przebije.


A jak działa?
Wchłania się dosyć szybko - pewnie przez wodnistą konsystencję, ale pozostawia lekki, ale jednak wyczuwalny klejący film... Nooo - to, to już nie jest fajne.
Ale ten zapach... - wybaczam klejenie :D
Nawilża tak sobie średnio. Ja jestem rozpuszczona jak dziadowski bicz masłem shea i mieszaniną olejową, więc Balea w porównaniu z nimi naprawdę tyłka nie urywa, ale jak nie ma nic innego pod ręką - to się nada.
No a teraz skład.
Parabeny - i to sporo, alkohol też jest... Hmmm... Isana ma lepsze składy, a nie trzeba za nią przez cały kraj lecieć.
Podsumowując - balsam/mus - zapach ma boski, no i ładne opakowanie, także jak mnie najdzie ochota na wonienie malinami to się będę maziać - ale cała reszta... Mocno średnia.
Teraz testuję szampon i odżywkę z serii proffesional - odczucia mam lepsze niż co do balsamu - ale użyłam dopiero raz więc jeszcze poczekamy...
Na razie Balea trochę rozczarowuje - bo sądząc po wpisach na innych blogach wierzyłam, że to będzie szał ciał - ale ok - nie przesądzam, i sprawdzam dalej :)
A u Was co słychać? Muszę koniecznie ponadrabiać wasze blogi - mam zaległości, że hoho!


10 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad nim, ale wybrałam kakaowe masło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wzięłam właśnie to masło, bo na wyprzedaż trafiłam :)

      Usuń
  2. Zapach musi byc obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malina z wanilą hmmm mniam! :)

    P.S Jeżeli chciałabyś otrzymać kosmetyki do testowania firmy Mariza - to zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie pokaż co jeszcze przywiozłaś!
    Tak myślałam, że masz urlop, bo pamiętam że w tym okresie miałaś mieć, świetnie że już wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś firma Balea nie powala na kolana. Skład ma nieciekawy, zapachy nie utrzymują się na ciele ( żele pod prysznic).. więc mam tylko parę kosmetyków i więcej raczej się nie skuszę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Balea jest fajna, warto poznać ale żeby szaleć za nią aż tak bardzo to nie... Pokaż resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MI też bardzo przypadło do gustu to masło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить мебель для парикмахерских и салонов красоты, сушуар для волос купить и ультрафиолетовый стерилизатор для маникюра? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Odpowiadam na nie tutaj - pod postem :)